ateljeambrosius

Alla inlägg under maj 2013

Av A N - 21 maj 2013 12:53

 

Av A N - 6 maj 2013 22:47


Ett litet klipp från ytterligare en dansuppvisning jag medverkade i på Palladium i Malmö,

samma dansgäng som Fröken Skåne. Återigen Jonas Hedqvist var vår koreograf. Vi börjar trevande med 

städrockarna på men sen åker dom av och jag var sömmerskan till dansdräkterna, phu 7 omgångar sydda

jag, var jobbigt men det gick. Jag dansar längst fram till vänster i bild. Mycket nöje. Kram kram A

Av A N - 1 maj 2013 15:01

 

Njöt av detta härliga 1:a maj väder genom en cykeltur med min trevliga väninna Rind till Bjärred, turen tog med motvinden ut ca 1 timme. Pust.... Vi pausade ute på Långa Bryggan men en räkmacka och kaffe. Väl hemma och verkligen nöjd med utflykten. Tack Rind för en underbar dag. Kram kram A  

Ovido - Quiz & Flashcards