ateljeambrosius

Alla inlägg under maj 2014

Av A N - 24 maj 2014 16:28

Jonas min danslärare, i ett nummer från Palladium samma tillfälle vi hade dansuppvisningen. Här kommer 

ett smakprov på hans sång, han är så jätteduktig. Och en väldigt inspirerande person. Var gång jag kollar 

på dessa klipp kommer saknaden av att dansa i kapp mig. Tror kroppen pallar ännu !! kram kram A
 

Av A N - 12 maj 2014 00:01

 

Var på Eslövs Spritfabrik i helgen på foto- och konstutställning. Vil ge en hyllning till Volkavagnen, modell

äldre. Sån min pappa hade, fast röd och med amerikanska kofångare, den gick många turer över Hardangervidda

på våra semestrar när jag var barn. Norrmännen berömde den så, sa att den var som en noske fjällget. Samma bil

började jag övningsköra i och tog mitt körtkort på 16 lektioner. Pappas kompis döpte bilen till ( Den tossie Gunnar " ), reg.nr började på DTG. Fanns som ett kul arrangemang på Spitfabriken. Kram kram A  

Min gode vän Peter Rimbert deltog i utställning, med kameror i hösta hugg, fick låna honom för en posering

framför sina tavlor som är 1000 ggr bättre än mina.Förstår inte varför det där kortet med Mercedes-loggan 

fastnat i mitt minne. Peter du kommer säkert att gå långt. Kul du brinner för detta. 

Skall själv försöka komma igång med målning, tänkte besöka Bibliotek Väster och höra om dom vill ställa

ut balklänningen. Annars har jag ett galleri på ång i Dalby. Hade varit jätteroligt. Kram kram A

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards